I'm Feel Down nOw..lapTop kSYNAgan AnDA RosaK?


assalamualaikum & selamat tngahari sume...

sehari smalam mngis tersedak2..huhu..xadela nangis cume meraung dlam hati jer..laptop xleh nak on..cdey nyer hati nie..cmne nak taip2,nak dngar2,nk search..ohh laptop ksyanganku mmg xleh nk on..button tu dah msuk ke dlam..smlam adela mengelamun tp xsmpat pun sbab tringat nk dngar radio TrgFM..ad sdikit tazkirah yg dibagi.mmg sngat mnyentuh jiwa nie.tarse sngat2 yg kiter nie as hamba Allah yang sngat krdil apbila kiter mlakukan kslahan2 yg kiter xsedari..teringat tntang satu hadis dari Jabir r.a,katanya,dia mndengar Rasullah s.a.w bersabda:

"Bukan amal sesorang yang memasukkan ke syurga atau melepaskannya dari neraka, termasuk juga aku, tetapi ialah semata-mata rahmat Allah S.W.T belaka."

subhanallah...jganlah kiter brbangge dengan amal stiap perbuatan yang kiter lakukan...ad seorang alim dahulu telah beribadat selama bratus tahun tp apbila tibe suatu mase,si alim ini brtnya pade Allah, adkah aku akan msuk syurga stelah aku bribadat selama bratus thun tp Allah brkate bukan disebabkan amalmu menyebabkan kamu msuk syurga tp disebabkan RAHMAT yg Aku bg pd hambe yang Aku kehendaki..YA ALLAh,aku mmohon agar memperoleh rahmat-Mu..amin..

berbalik pd laptopku..huhu..xpela..ku izinkan jika laptopku itu tdak dpat lg brkhdmat dnganku..kmpul duit untk beli laptop..yeah,my plan 2010..tp ad bnyak lg plan.yg nie slah satu..(",)



Comments

Popular Posts